ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η διαδικασία παραγγελίας είτε για τα εγγεγραμμένα μέλη είτε για τους επισκέπτες είναι απλή και αποτελείται από τα εξής 2 στάδια:

1) Τοποθέτηση Παραγγελίας
2) Αναχώρηση Παραγγελίας

Τα εγγεγραμμένα μέλη με την είσοδό τους στον λογαριασμό τους μπορούν να λαμβάνουν αναλυτικότερη πληροφορία πέραν των παραπάνω σταδίων σχετικά με την παραγγελία τους.
Μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την ορθή αναγραφή του χρόνου διαθεσιμότητας των αντικειμένων μας, όπως αυτή εμφανίζεται στο Lyrakis Family, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης ή ακόμα πιο σπάνια να μην είναι τελικώς διαθέσιμο, για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Στην περίπτωση αυτή θα λάβετε από εμάς μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει που θα σας ενημερώνει σχετικά.

1. Τοποθέτηση Παραγγελίας

Στη Lyrakis Family μπορείτε να παραγγείλετε είτε ως μέλος είτε ως απλός επισκέπτης.

Πλοηγηθείτε ελεύθερα στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας
επιλέξετε τα αντικείμενα της αρεσκείας σας, και τοποθετήστε στο καλάθι αγορών σας
μπείτε στο καλάθι αγορών σας και, ακολουθώντας τα “βήματα” που σας υποδεικνύονται προχωρείτε στην παραγγελία σας.

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών προτείνουμε να εγγραφείτε ως χρήστης-μέλος της Lyrakis Family συμπληρώνοντας τα -ελάχιστα δυνατά- στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κάθε αποστολή παραγγελίας σημαίνει ότι έχετε αποδεχτεί τους ισχύοντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους.

Παρακαλούμε ελέγχετε την ορθότητα και την νομιμότητα των στοιχείων που μας παρέχετε για την αποφυγή προβλημάτων στην συνεργασία μας. Η εταιρία -σε καμία περίπτωση- δεν είναι σε θέση να ελέγξει την εγκυρότητα των στοιχείων που οικιοθελώς και αποκλειστικά κατά δήλωσή σας, μας γνωστοποιείτε.

Κατόπιν της αποστολής της παραγγελίας σας, λαμβάνετε αυτοματοποιημένο μήνυμα, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας που έλαβε η εταιρεία μας από εσάς. Το μήνυμα αυτό σας ενημερώνει και για το δεύτερο στάδιο που ακολουθεί κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.

Όλες οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από εμάς, με την επιφύλαξη ελέγχου και επιβεβαίωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων (ο έλεγχος πραγματοποιείται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την παραγγελία σας).

2 Αναχώρηση Παραγγελίας

Την ημέρα παράδοσης των αντικειμένων της παραγγελίας στην συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (σε ειδικές περιπτώσεις στην μεταφορική εταιρία) θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα που θα σας ενημερώνει για:

α) την ημέρα και ώρα αναχώρησης
β) τον κωδικό μεταφοράς (Voucher)
γ) τον μοναδικό κωδικό ιχνηλάτησης (Tracking number) της παραγγελίας και
δ) το αντίστοιχο σύνδεσμο (link) όπου εισάγοντας τον κωδικό μπορείτε να δείτε την πορεία της παράδοσης.

3 Υπαναχώρηση / Επιστροφή Προϊόντων Παραγγελίας

3.1 Υπαναχώρηση

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994. Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που θα μας ενημερώνετε σχετικά. Το προϊόν ή τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν συνολικά και αποκλειστικά τον πελάτη.

3.2 Επιστροφή Προϊόντων Παραγγελίας

Η Lyrakis Family λαμβάνει όλα τα δυνατά μέτρα ώστε τα προϊόντα να συσκευάζονται κατάλληλα και προσεκτικά, προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Ορισμένα από τα προϊόντα μας είναι εύθραυστα ή/και ευαίσθητα. Για το λόγο αυτό η Lyrakis Family σε συνεννόηση με τους μεταφορείς αποστέλλει τα προϊόντα αυτά με ειδική σήμανση και κατάλληλες συσκευασίες που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά ή/και την αποθήκευσή τους.

Παρόλα αυτά σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς ισχύουν τα ακόλουθα:

Κατά την ώρα παραλαβής από το courier. Σε σπάνιες περιπτώσεις ενδέχεται το αντικείμενο που θα παραλάβετε να έχει υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του. Σε περίπτωση, που κατά την ώρα παραλαβής από τον μεταφορέα (Courier) διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές στην συσκευασία ή στο προϊόν, τότε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης βαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής. Είναι σημαντικό κατά την ώρα παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα (courier) να ελέγχετε τα προϊόντα, και ειδικά στην περίπτωση που η συσκευασία δείχνει σημάδια φθοράς, διάτρησης, διάρρηξης. Σε περίπτωση που παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη κατά την ώρα της παραλαβής, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν.

Μετά την παραλαβή από το courier. Στη Lyrakis Family λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα -όπως αναφέρεται παραπάνω- ασφαλούς μεταφοράς και αποθήκευσης. Σε περίπτωση που εντός 20 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα, διαπιστώσετε φθορά σε προϊόν ή τμήμα του τότε αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση info@casamarket.gr στο οποίο μας ενημερώνετε για το πρόβλημα και ταυτόχρονα μας δηλώνετε ποια από τις παρακάτω προτεινόμενες ενέργειες προτιμάτε:

A. επιστροφή και αντικατάσταση.
B. επιστροφή και έκδοση εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν για χρήση σε μελλοντικές αγορές.

Το φθαρμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα παραστατικά έγγραφα που το συνόδευαν αρχικά. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής, από τον πελάτη προς τη Lyrakis Family βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η Lyrakis Family θα προχωρά σε αντικατάσταση ή την έκδοση εκπτωτικού κουπονιού (ενέργειες Α. ή Β.) ΜΟΝΟ μετά από την παραλαβή του φθαρμένου προϊόντος. Σε περίπτωση παραλαβής διαφορετικού προϊόντος από αυτό της παραγγελίας σας τότε ισχύει μόνο η παραπάνω ενέργεια Α. (επιστροφή και αντικατάσταση).

Η τήρηση ή μη των ανωτέρω προθεσμιών των 14 και 20 ημερών πιστοποιείται από την ημερομηνία λήψης του σχετικού e-mail από το Lyrakis Family.

4. ΟΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ

Ο επισκέπτης / μέλος / πελάτης της Lyrakis Family αποδέχεται πλήρως και αναντίρρητα το αποκλειστικό δικαίωμα της εταιρείας να διακόψει την χρήση του, των κωδικών πρόσβασης στις υπηρεσίες του Lyrakis Family και να διακόψει την διάθεση του περιεχομένου και των πληροφοριών της Lyrakis Family κάθε φορά που θεωρεί αυτή (η εταιρεία) ότι παραβιάζονται από εκείνον (επισκέπτη / μέλος / πελάτη) οι παρόντες όροι ή που διενεργούνται ή υπάρχουν ενδείξεις ή/και καταγγελίες ότι διενεργούνται παράνομες πράξεις ή παραλείψεις από αυτόν. Επίσης δύναται να διακόψει, αναστείλει, τροποποιήσει την λειτουργία της Lyrakis Family εν όλω ή εν μέρει, μόνιμα ή προσωρινά οποτεδήποτε με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του επισκέπτη / μέλους / πελάτη της Lyrakis Family.

Η εταιρεία δεν ευθύνεται, στην περίπτωση που για οιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, διακοπεί η λειτουργία της Lyrakis Family ή καθίσταται δυσχερής ή/και αδύνατη η πρόσβαση σε αυτό ή/αν, παρά τα τηρούμενα μέτρα ασφαλείας, εντοπιστούν «ιοί» ή άλλο επιβλαβές λογισμικό και μεταδοθούν στα τερματικά των επισκεπτών / μελών / πελατών, ή αν τρίτα μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα ή hackers παρέμβουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο και στην λειτουργία του site καθιστώντας δυσχερή την χρήση του ή προκαλώντας προβλήματα στην ορθή λειτουργία αυτού ή υποκλέπτοντας στοιχεία που αφορούν προσωπικά δεδομένα των πελατών και εγγεγραμμένων χρηστών της Lyrakis Family. Επίσης, η εταιρεία μας δεν φέρει σε καμία περίπτωση ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες / μέλη / πελάτες της Lyrakis Family ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση της Lyrakis Family ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από την εταιρεία δια μέσου της Lyrakis Family ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού ή/και δημιουργούμενα κενά ασφαλείας.

Ισχύουν όλοι οι περιορισμοί ευθύνης που αναγράφονται στους παρόντες όρους χρήσεις τους οποίους αναγνωρίζει και αποδέχεται ο επισκέπτης / μέλος / πελάτης του Lyrakis Family στο σύνολό τους ως έγκυρους και σύμφωνους προς την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη.

4.1 Μεταβολές στην Πολιτική Όρων & Προϋποθέσεων

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει σε όποια χρονική στιγμή και σε όποια έκταση κρίνει τους παρόντες όρους χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Ο επισκέπτης / μέλος / πελάτης οφείλει να ενημερώνεται για τους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις κάθε φορά που χρησιμοποιεί τη Lyrakis Family

5. ΙΣΧΥΩΝ ΝΟΜΟΣ

Η λειτουργία της Lyrakis Family και της ιδιοκτήτριας εταιρίας διέπεται από την Ελληνική Νομοθεσία. Σε όποια τυχόν διαφορά που θα προκύψει η εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή εκ μέρους της προσπάθεια για την φιλική επίλυσή της με βάση την ειλικρίνεια, τις προσδοκίες των συμβαλλομένων και τις διατάξεις του παρόντος. Εφόσον η φιλική επίλυση δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα Ελληνικά Δικαστήρια της πόλεως του Ηρακλείου Κρήτης και εφαρμοστέο το Ελληνικό Δίκαιο.

6. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ειδική ενότητα Αποστολές και Πληρωμές

7. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ειδική ενότητα Ασφάλεια Συναλλαγών.

8. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ειδική ενότητα Αποστολές & Πληρωμές

9. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ειδική ενότητα Προσωπικά Δεδομένα.

10. ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Ιδιοκτήτης του www.lyrakisfamily.gr (αμφότερα «Lyrakis Family») είναι η Ηλέκτρα Λυράκη και η έδρα του καταστήματος είναι:
Επάνω Σίσσυ, Λασίθι.
72400 Κρήτη

Τηλέφωνο: 28410 89870
FAX: 28410 89870
E-Mail: info@lyrakisfamily.gr